بست وب

با بست وب موفقیت خود را آنلاین بسازید

بست وب

با بست وب موفقیت خود را آنلاین بسازید

بست وب با ارائه خدمات طراحی سایت و پکیج های بهینه سازی و سئو و دیجیتال مارکتینگ برترین خدمات را در حوزه تبلیغات گوگل ، تبلیغات اینستاگرامی و تبلیغات نوتیفیکیشنی را به شما ارائه مینماید.

  • ۰
  • ۰

شرکت طراحی سایت

مراحل ثبت شرکت طراحی سایت

با توجه به تاثیری که تکنولوژی بر روی زندگی ما گذاشته است این هر روزه بر تعداد شرکت های طراحی سایت افزوده شده است که همین سبب شده تا در این مطلب به تمام جزئیات برای تاسیس یک شرکت طراحی سایت بپردازیم.

اگر شما هم از علاقه مندان به راه اندازی یک شرکت طراحی سایت هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را از دست ندهید.

مراحل ثبت شرکت طراحی سایت

یکی از رایج ترین نوع شرکت، تاسیس یک شرکت طراحی سایت با مسئولیت محدود است که بر اساس قانون تجارت این نوع شرکت ها ، موسس های آن ها باید پیش از آنکه شروع به فعالیت در زمینه های مرتبط کنند باید شرکت خود را به نظام صنفی استانی که در آن کار می کنند معرفی کنند.

 

برای ثبت یک شرکت طراحی سایت مانند دیگر شرکت ها باید با در نظر گرفتن یک سری شرایط های ثبت اقدامات لازم را انجام دهید.

مراحل ثبت شرکت طراحی سایت دارای شرایط و قوانینی است که نظام صنفی رایانه ای تعیین می کند که پیش برد هر کدام از این مراحل نیاز که بدانید چه مدارکی جهت تاسیس شرکت طراحی سایت لازم است. با مطالعه این قوانین و شرایط و کسب اطلاعات می توانید به طراحی شرکت خود را به ثبت برسانید.

شرایط ثبت یک شرکت طراحی سایت

در مورد شرایط ثبت یک شرکت طراحی سایت قبل از هر چیز باید موضوع فعالیت شرکت را بر اساس اساسنامه مربوط به شرکت بیان کنید.

در صورتی که خودتان مدیرعامل هستید باید دارای حداقل مدرک کارشناسی باشید.

در هر استانی که تقاضای ثبت شرکت را دارید باید در همان استان شرکت طراحی سایت خود را تاسیس کنید.

با توجه به شرایط فوق باید مدارکی را نیز ارائه دهید که این مدارک شامل روزنامه رسمی آگهی تاسیس و آگهی تغییرات ، کپی مدرک تحصیل خود را به همراه شناسه مدیر عامل همچنین کپی از اساسنامه از آخرین اظهارنامه مالیاتی ، لیست بیمه و همینطور داشتن کپی از رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک.

علاوه بر این ها می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق با کارشناسان و مشاوره های مربوط در تماس باشید تا شما را با جزئیات ثبت شرکت آشنا کرده و تا پایان مسیر ثبت شرکت طراحی سایت خود با شما همراه باشند.

شرکت فکر برتر

شرکت قانون مداران یکتا

شرکت بست وب